Τα άνθη αυτά κάθισαν ανάμεσα σε ισχυρούς ανθρώπους καθώς εκείνοι υπέγραφαν συμφωνίες σχεδιασμένες για να επηρεάσουν το πεπρωμένο του κόσμου.
—Taryn Simon

Η Gagosian με χαρά παρουσιάζει φωτογραφίες μεγάλης κλίμακας από τη σειρά Paperwork and the Will of Capital της Taryn Simon.

Η Simon είναι μια πολυτομεακή εννοιολογική καλλιτέχνις το έργο της οποίας συνδέει τη φωτογραφία, τη γλυπτική και την περφόμανς. Η προσέγγισή της με γνώμονα την έρευνα, έχει παράξει ιδιαιτέρως εποικοδομητικά σύνολα έργων όπως τα The Innocents (2002); An American Index of the Hidden and Unfamiliar (2007); Contraband (2010); και το διαδικτυακό Image Atlas (2012); καθώς και το The Picture Collection (2013); Birds of the West Indies (2013–14); and Black Square (2006–), ένα έργο σε εξέλιξη που πραγματεύεται τις συνέπειες των ανθρώπινων εφευρέσεων. Για τη Simon, η φωτογραφία υπήρξε πάντα ένα όχημα για μεγαλύτερες εννοιολογικές ιδέες. Σε συνδυασμό με το κείμενο, οι φωτογραφίες της αποκαλύπτουν τις δομές πίσω από τα συστήματα ελέγχου, από τη γενεαλογία και τα σύνορα ως τη φυτολογία και τη διπλωματία.

SIMON 2015.Finance Package BTC Pipeline. Paperwork and the Will of Capital iFocus

Στο Paperwork and the Will of Capital (2015), η Simon μελετά τη θεατρικότητα της εξουσίας μέσα από τις συμφωνίες, τις συνθήκες και τα διατάγματα που έχουν σχεδιαστεί για να επηρεάζουν τα συστήματα διακυβέρνησης και οικονομίας, από τους πυρηνικούς εξοπλισμούς ως τις τραπεζικές συμβάσεις και το εμπόριο διαμαντιών. Όλα συμπεριλαμβάνουν τις χώρες που παρευρέθηκαν στη Νομισματική και Οικονομική Διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών του 1944 στο Bretton Woods, στο New Hampshire, η οποία απηύθυνε την οικονομική παγκοσμιοποίηση μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο που οδήγησε στην εγκαθίδρυση του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ) και της Παγκόσμιας Τράπεζας. Σε αρχειακές εικόνες από τις υπογραφές των συμφωνιών αυτών, ισχυροί άνδρες στέκονται δίπλα σε συνθέσεις καλλωπιστικών φυτών. Η Simon αναδημιούργησε και φωτογράφισε αυτές τις συνθέσεις, συνοδεύοντάς τις με κείμενα που εξηγούν το κάθε γεγονός, τονίζοντας τους τρόπους με τους οποίους η εξουσία δημιουργείται, εκτελείται, προωθείται και συντηρείται.

Κάθε ανθοδέσμη τοποθετείται μπροστά από ένα εντυπωσιακό, δίχρωμο φόντο, δημιουργώντας επιβλητικές νεκρές φύσεις που ανάγονται ταυτόχρονα σε πολλά επίπεδα συμβολισμού: αναφέρονται στην “απίθανη ανθοδέσμη” του φλαμανδικού Διαφωτισμού που συγκέντρωσε λουλούδια από διαφορετικά κλίματα και εποχές στους πίνακες νεκρής φύσης. Η τολμηρή τους χρήση σε γραμμές και χρώμα αποτελεί ένα νεύμα στην ποπ και την αφηρημένη ζωγραφική σκληρών-κοφτερών περιγραμμάτων. Και οι επί παραγγελία κορνίζες από μαόνι συναγωνίζονται τον στόμφο ορισμένων μεταπολεμικών διακοσμίσεων εσωτερικού χώρου, εταιρικών και κυβερνητικών. Με το Paperwork and the Will of Capital, η Simon απευθύνει την αστάθεια της εκτελεστικής δομής λήψης αποφάσεων και την αξιοπιστία και ανθεκτικότητα των αρχείων, σαν στοχασμό πάνω στην αβέβαιη φύση της επιβίωσης. Με το πέρασμα του χρόνου μεταμορφώνονται και αυτά τα τεχνουργήματα, αποκαλύπτοντας τις ίδιες τους τις μεταβλητές εκδοχές.

SIMON 2015.Contract to Rehabilitate the Lebanese Postal System. Paperwork and the Will of Capital iFocus

Η Taryn Simon γεννήθηκε το 1975 στη Νέα Υόρκη, όπου ζει και εργάζεται σήμερα. Συλλογές της περιλαμβάνουν το Κέντρο Georges Pompidou, Παρίσι, την Tate Modern, Λονδίνο, το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Φρανκφούρτη, το Μουσείο Τέχνης της Κομητείας του Λος Άντζελες, το Metropolitan Museum of Art, Νέα Υόρκη και το Solomon R. Guggenheim Museum, Νέα Υόρκη. Εκθέσεις υπό την αιγίδα θεσμών περιλαμβάνουν τις “Taryn Simon: An American Index of the Hidden and Unfamiliar,” στο Μουσείο Whitney για την Αμερικανική Τέχνη, Νέα Υόρκη (2007, μεταφορά στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Φρανκφούρτη, στο Μουσείο Φωτογραφίας Foam, Αμστερνταμ, στο Ινστιτούτο Σύγχρονης Τέχνης, Αυστραλία και στο Centre for Contemporary Photography, Μελβούρνη, μέχρι το 2010). “A Living Man Declared Dead and Other Chapters,” Tate Modern, Λονδίνο, Neue Nationalgalerie, Βερολίνο (2011, μεταφορά στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Νέα Υόρκη, στη Geffen Contemporary του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης, Λος Άντζελες, στην Corcoran Gallery of Art, Ουάσινγκτον και στο Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Ullens, Πεκίνο, μέχρι το 2013). “Contraband,” στο Centre d’Art Contemporain, Γενεύη (2011), “A Polite Fiction,” Ίδρυμα Louis Vuitton, Παρίσι (2014), “Rear Views, A Star-forming Nebula, and the Office of Foreign Propaganda,” στο Jeu de Paume, Παρίσι (2015), 56η Biennale της Βενετίας (2015), “Taryn Simon: Action Research / The Stagecraft of Power,” στο Garage Museum of Contemporary Art, Μόσχα (2016), Galerie Rudolfinum, Πράγα (2016), “A Soldier is Taught to Bayonet the Enemy and Not Some Undefined Abstraction,” στο Albertinum, Δρέσδη (2016), “Taryn Simon: An American Index of the Hidden and Unfamiliar,” στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Louisiana, Κοπεγχάγη (2016–17), “Taryn Simon: The Innocents,” στο The Guild Hall Museum, East Hampton, Νέα Υόρκη και “Taryn Simon: Paperwork and the Will of Capital,” στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Μοντρεάλ, Καναδάς (2017). Η πρώτη εγκατάσταση-περφόρμανς μεγάλης κλίμακας της Simon, An Occupation of Loss (2016), με συνανάθεση από το Park Avenue Armory και την Artangel, έκανε την πρεμιέρα της στη Νέα Υόρκη το 2016 και θα παρουσιαστεί με μια νέα προσέγγιση στο Λονδίνο το 2018.

Στις 26 Μαϊου, δυο νέες εγκατάστασεις αισθητηριακής εμβύθισης της Simon θα εγκαινιαστούν στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης MASS στο North Adams, Μασαχουσέτη. Η έκθεση θα περιλαμβάνει επίσης την πρώτη μεγάλη μουσειακή παρουσίαση της διαπρεπούς αρχειακής έρευνας της Simon.

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε με την γκαλερί στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή στο τηλ.: +30.210.36.40.215. Όλες οι φωτογραφίες υπόκεινται σε δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και απαιτείται η έγκριση της γκαλερί πριν από τη δημοσίευσή τους.

Gagosian | T. +30.210.36.40.215 | www.gagosian.com Επαφή: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Πρόσφατα Άρθρα

News (08 Ιουν 2018)

Τι είναι οικείο για τον καθένα μας; Υπάρχει μια συγκεκριμένη εννοιολογική ερμηνεία; Πρόκειται για μια έννοια αντικειμενικά αναγνωρίσιμη απ’ άκρη σ’ άκρη ή για μια έννοια βαθειά συναισθηματική,...

News (04 Ιουν 2018)

Ξεκινήσαν μία γοητευτική προσπάθεια φωτογραφικής αναζήτησης, χωρίς προθέσεις αποτύπωσης αντικειμένων ή μεταφοράς και διάσωσης γεγονότων, αλλά με την περιέργεια και το πάθος να γνωρίσουν και να...

News (04 Ιουν 2018)

Το εργαστήριο φωτογραφίας του Δήμου Πετρούπολης σας προσκαλεί στην ετήσια έκθεση του.  Οι μαθητές του τμήματος παρουσιάζουν φωτογραφίες πορτρέτων καθώς και εικόνες από στιγμές της...

News (02 Ιουν 2018)

Hiraeth [hiraɪ̯θ] a homesickness for a home to which you cannot return, a home which maybe never was; the nostalgia, the yearning, the grief for the lost places of your past. Η παρούσα έκθεση...

News (23 Μαϊ 2018)

«Αν η γη ήταν ένα κράτος, η πρωτεύουσά του θα ήταν η Κωνσταντινούπολη» Μέγας Ναπολέων Οι «Εκδόσεις Μένανδρος» παρουσιάζουν ένα ιδιαίτερο λευκωματικό αφιέρωμα, ανεκτίμητης συλλεκτικής και...

News (18 Μαϊ 2018)

Θραύσματα επικοινωνίας από κάποιον που έχει μάθει να ζει μέσα σε μια φούσκα.  Μηνύματα προς άγνωστο αποδέκτη, σε έναν κώδικα που ακόμα δεν έχω αποκρυπτογραφήσει πλήρως.  Αυτή είναι μια...

News (15 Μαϊ 2018)

Σε δύο νησιά φέτος το Διεθνές Φεστιβάλ Φωτογραφίας: Θα ανοίξει τα πανιά του στην Πάρο και θα κλείσει στην Πάτμο. Η  μεγάλη επιτυχία του “Photosphere”, που διοργανώθηκε πέρυσι μόνο στην Πάτμο,...

News (09 Μαϊ 2018)

2017 – 2018, δύο χρονιές δημιουργικές γεμάτες ιδέες, εικόνες. Εικόνες αποτυπωμένες, αναμνήσεις σε μικρούς και μεγάλους. Εικόνες αποτυπωμένες για σας στο χαρτί. Φωτογραφίες από τόπους, από...

Agora (08 Μαϊ 2018)

Η γερμανική κατασκευάστρια φωτογραφικών συστημάτων Rollei ανακοίνωσε την επιστροφή της θρυλικής Rolleiflex TLR (Τwin-lens Reflex), με τη μορφή μίας στιγμιαίας κάμερας η οποία...

News (07 Μαϊ 2018)

Η Φωτογραφική Λέσχη Ελευσίνας προσκαλεί την φωτογράφο Νατάσσα Κοτσάμπαση να παρουσιάσει την φωτογραφική της δουλειά,στο χώρο του Καλλιτεχνικού Εργαστηρίου Ελευσίνας (Θριάσιος Μουσική Σχολή – Ίωνος...

News (02 Μαϊ 2018)

"Το λίκνο αιωρείται πάνω από άβυσσο και η κοινή νοημοσύνη λέει, ότι η ύπαρξη δεν είναι παρά αιφνίδιο ρήγμα φωτός ανάμεσα σε δύο αιωνιότητες ερέβους". Αυτές είναι οι πρώτες γραμμές της αυτοβιογραφίας...

News (28 Απρ 2018)

Ο Φωτομαραθώνιος είναι μια δράση η οποία ενθαρρύνει τους ανθρώπους να δουν την πόλη μέσα από μια νέα διάσταση. Τους ωθεί, μέσα από μια φωτογραφική πρόκληση να ανακαλύψουν νέες έννοιες σε γνωστές και...