Τα άνθη αυτά κάθισαν ανάμεσα σε ισχυρούς ανθρώπους καθώς εκείνοι υπέγραφαν συμφωνίες σχεδιασμένες για να επηρεάσουν το πεπρωμένο του κόσμου.
—Taryn Simon

Η Gagosian με χαρά παρουσιάζει φωτογραφίες μεγάλης κλίμακας από τη σειρά Paperwork and the Will of Capital της Taryn Simon.

Η Simon είναι μια πολυτομεακή εννοιολογική καλλιτέχνις το έργο της οποίας συνδέει τη φωτογραφία, τη γλυπτική και την περφόμανς. Η προσέγγισή της με γνώμονα την έρευνα, έχει παράξει ιδιαιτέρως εποικοδομητικά σύνολα έργων όπως τα The Innocents (2002); An American Index of the Hidden and Unfamiliar (2007); Contraband (2010); και το διαδικτυακό Image Atlas (2012); καθώς και το The Picture Collection (2013); Birds of the West Indies (2013–14); and Black Square (2006–), ένα έργο σε εξέλιξη που πραγματεύεται τις συνέπειες των ανθρώπινων εφευρέσεων. Για τη Simon, η φωτογραφία υπήρξε πάντα ένα όχημα για μεγαλύτερες εννοιολογικές ιδέες. Σε συνδυασμό με το κείμενο, οι φωτογραφίες της αποκαλύπτουν τις δομές πίσω από τα συστήματα ελέγχου, από τη γενεαλογία και τα σύνορα ως τη φυτολογία και τη διπλωματία.

SIMON 2015.Finance Package BTC Pipeline. Paperwork and the Will of Capital iFocus

Στο Paperwork and the Will of Capital (2015), η Simon μελετά τη θεατρικότητα της εξουσίας μέσα από τις συμφωνίες, τις συνθήκες και τα διατάγματα που έχουν σχεδιαστεί για να επηρεάζουν τα συστήματα διακυβέρνησης και οικονομίας, από τους πυρηνικούς εξοπλισμούς ως τις τραπεζικές συμβάσεις και το εμπόριο διαμαντιών. Όλα συμπεριλαμβάνουν τις χώρες που παρευρέθηκαν στη Νομισματική και Οικονομική Διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών του 1944 στο Bretton Woods, στο New Hampshire, η οποία απηύθυνε την οικονομική παγκοσμιοποίηση μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο που οδήγησε στην εγκαθίδρυση του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ) και της Παγκόσμιας Τράπεζας. Σε αρχειακές εικόνες από τις υπογραφές των συμφωνιών αυτών, ισχυροί άνδρες στέκονται δίπλα σε συνθέσεις καλλωπιστικών φυτών. Η Simon αναδημιούργησε και φωτογράφισε αυτές τις συνθέσεις, συνοδεύοντάς τις με κείμενα που εξηγούν το κάθε γεγονός, τονίζοντας τους τρόπους με τους οποίους η εξουσία δημιουργείται, εκτελείται, προωθείται και συντηρείται.

Κάθε ανθοδέσμη τοποθετείται μπροστά από ένα εντυπωσιακό, δίχρωμο φόντο, δημιουργώντας επιβλητικές νεκρές φύσεις που ανάγονται ταυτόχρονα σε πολλά επίπεδα συμβολισμού: αναφέρονται στην “απίθανη ανθοδέσμη” του φλαμανδικού Διαφωτισμού που συγκέντρωσε λουλούδια από διαφορετικά κλίματα και εποχές στους πίνακες νεκρής φύσης. Η τολμηρή τους χρήση σε γραμμές και χρώμα αποτελεί ένα νεύμα στην ποπ και την αφηρημένη ζωγραφική σκληρών-κοφτερών περιγραμμάτων. Και οι επί παραγγελία κορνίζες από μαόνι συναγωνίζονται τον στόμφο ορισμένων μεταπολεμικών διακοσμίσεων εσωτερικού χώρου, εταιρικών και κυβερνητικών. Με το Paperwork and the Will of Capital, η Simon απευθύνει την αστάθεια της εκτελεστικής δομής λήψης αποφάσεων και την αξιοπιστία και ανθεκτικότητα των αρχείων, σαν στοχασμό πάνω στην αβέβαιη φύση της επιβίωσης. Με το πέρασμα του χρόνου μεταμορφώνονται και αυτά τα τεχνουργήματα, αποκαλύπτοντας τις ίδιες τους τις μεταβλητές εκδοχές.

SIMON 2015.Contract to Rehabilitate the Lebanese Postal System. Paperwork and the Will of Capital iFocus

Η Taryn Simon γεννήθηκε το 1975 στη Νέα Υόρκη, όπου ζει και εργάζεται σήμερα. Συλλογές της περιλαμβάνουν το Κέντρο Georges Pompidou, Παρίσι, την Tate Modern, Λονδίνο, το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Φρανκφούρτη, το Μουσείο Τέχνης της Κομητείας του Λος Άντζελες, το Metropolitan Museum of Art, Νέα Υόρκη και το Solomon R. Guggenheim Museum, Νέα Υόρκη. Εκθέσεις υπό την αιγίδα θεσμών περιλαμβάνουν τις “Taryn Simon: An American Index of the Hidden and Unfamiliar,” στο Μουσείο Whitney για την Αμερικανική Τέχνη, Νέα Υόρκη (2007, μεταφορά στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Φρανκφούρτη, στο Μουσείο Φωτογραφίας Foam, Αμστερνταμ, στο Ινστιτούτο Σύγχρονης Τέχνης, Αυστραλία και στο Centre for Contemporary Photography, Μελβούρνη, μέχρι το 2010). “A Living Man Declared Dead and Other Chapters,” Tate Modern, Λονδίνο, Neue Nationalgalerie, Βερολίνο (2011, μεταφορά στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Νέα Υόρκη, στη Geffen Contemporary του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης, Λος Άντζελες, στην Corcoran Gallery of Art, Ουάσινγκτον και στο Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Ullens, Πεκίνο, μέχρι το 2013). “Contraband,” στο Centre d’Art Contemporain, Γενεύη (2011), “A Polite Fiction,” Ίδρυμα Louis Vuitton, Παρίσι (2014), “Rear Views, A Star-forming Nebula, and the Office of Foreign Propaganda,” στο Jeu de Paume, Παρίσι (2015), 56η Biennale της Βενετίας (2015), “Taryn Simon: Action Research / The Stagecraft of Power,” στο Garage Museum of Contemporary Art, Μόσχα (2016), Galerie Rudolfinum, Πράγα (2016), “A Soldier is Taught to Bayonet the Enemy and Not Some Undefined Abstraction,” στο Albertinum, Δρέσδη (2016), “Taryn Simon: An American Index of the Hidden and Unfamiliar,” στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Louisiana, Κοπεγχάγη (2016–17), “Taryn Simon: The Innocents,” στο The Guild Hall Museum, East Hampton, Νέα Υόρκη και “Taryn Simon: Paperwork and the Will of Capital,” στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Μοντρεάλ, Καναδάς (2017). Η πρώτη εγκατάσταση-περφόρμανς μεγάλης κλίμακας της Simon, An Occupation of Loss (2016), με συνανάθεση από το Park Avenue Armory και την Artangel, έκανε την πρεμιέρα της στη Νέα Υόρκη το 2016 και θα παρουσιαστεί με μια νέα προσέγγιση στο Λονδίνο το 2018.

Στις 26 Μαϊου, δυο νέες εγκατάστασεις αισθητηριακής εμβύθισης της Simon θα εγκαινιαστούν στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης MASS στο North Adams, Μασαχουσέτη. Η έκθεση θα περιλαμβάνει επίσης την πρώτη μεγάλη μουσειακή παρουσίαση της διαπρεπούς αρχειακής έρευνας της Simon.

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε με την γκαλερί στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή στο τηλ.: +30.210.36.40.215. Όλες οι φωτογραφίες υπόκεινται σε δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και απαιτείται η έγκριση της γκαλερί πριν από τη δημοσίευσή τους.

Gagosian | T. +30.210.36.40.215 | www.gagosian.com Επαφή: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Πρόσφατα Άρθρα

News (09 Ιαν 2019)

Το 1oφεστιβάλ φωτογραφίας “Photopolis”- Agrinio Photo Festival προκηρύσσει φωτογραφικό διαγωνισμό.  Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να αποδώσουν φωτογραφικά το θέμα «Εντάσεις». Οι...

News (03 Ιαν 2019)

Η Δανάη Σίμου στο πλαίσιο της πρώτης ατομικής της εκθεσης στο Booze Co-opperativa αποκαλύπτει 40 φωτογραφίες μιας σχέσης. Πρόκειται για μια σχέση που δεν υπάρχει πια και που κυριολεκτικά επιβιώνει...

News (27 Νοε 2018)

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Θεωρία και Εφαρμογή με τον Νίκο Τασούλα, φωτογράφο κοινωνικού ντοκουμέντου και θεάτρου την Πέμπτη 29 και Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2018, 6.00 – 9.30 μμ. Στo πλαίσιo του...

News (26 Νοε 2018)

Το Κέντρο Αγροδιατροφικής Επιχειρηματικότητας Μεσσηνίας σε συνεργασία με την Φωτογραφική Ομάδα Καλαμάτας και το Κέντρο Νέων Καλαμάτας, διοργανώνει Φωτογραφικό Διαγωνισμό με θέμα ‘’Αγροτική Παραγωγή...

News (26 Νοε 2018)

Η μοναδική Ελληνίδα φωτογράφος που αναδεικνύει ένα Ελληνικό σύμβολο. Η North Event και ο Σύνδεσμος Ελλήνων Επιχειρηματιών Πολωνίας “ΕΡΜΗΣ”, διοργανώνουν και παρουσιάζουν για πρώτη φορά στο...

Photo Clubs (19 Νοε 2018)

Η φωτογραφική ομάδα ΦΩΤΟ.κύτταρο είναι επίσημο σωματείο, έχει έδρα την πόλη της Λευκάδας και σκοπός της είναι η προώθηση και διάδοση της φωτογραφικής τέχνης,  η εκλέπτυνση της αισθητικής και η...

News (19 Νοε 2018)

Η Φωτογραφική Ομάδα Καλαμάτας (Φ.Ο.ΚΑΛ), με συντονιστή τον Νίκο Ηλιόπουλο, δραστηριοποιείται φωτογραφικά και πολιτιστικά από τον Ιανουάριο του  2017 και στοχεύει στη δημιουργική ενασχόληση,...

News (15 Νοε 2018)

Ο Θάνος Σαββίδης παρουσιάζει έναν από τους «πατέρες» της φωτογραφίας, τον Andre Kertesz! Ο Andre Kertesz γεννήθηκε στη Βουδαπέστη το 1894 και ήταν αυτοδίδακτος στη φωτογραφία, με την οποία...

News (08 Νοε 2018)

Οι συμμετέχοντες μπορεί να είναι κάθε επιπέδου, από αρχάριοι μέχρι επαγγελματίες. Απαιτούνται, ωστόσο, βασικές γνώσεις χειρισμού της φωτογραφικής μηχανής. Για τις ημερήσιες εργασίες φωτογραφίας...

Education (30 Οκτ 2018)

  Η επιθυμία να γνωρίσω το έργο του Ray Metzker μου δημιουργήθηκε όταν είδα δύο φωτογραφίες του τραβηγμένες στην Ελλάδα. Μία στην Πάρο - ένα τοπίο από αυτά που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στις...

News (29 Οκτ 2018)

Με άξονα τον κοινό τους τίτλο «ΑΝΑΔΡΟΜΕΣ» οι δυο φωτογράφοι παρουσιάζουν τις εντυπώσεις μιας πορείας στο χώρο και στο χρόνο, αναδεύοντας τη μνήμη τους μέσω των εικόνων. Ο Γιάννης Τζέμος στην ενότητα...

News (27 Οκτ 2018)

Η Φωτογραφική Ομάδα ΦοΖ, διοργανώνει συζήτηση με ομιλήτρια την Ζωή Μαυροσκότη, την Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2018 στις 8.30μ.μ. στο TwixtLab. Θα μας μιλήσει για τη σχέση της Φωτογραφίας με το Δίκαιο της...